ayaのブログ(ブログのタイトルは、aya's sunny CD)

aya(井上和彦)のブログです。私は、パワー(能天使)本人です。私は、セト(邪神)本人です。私は、エロヒム(神霊)本人です。私は、ブラフマー(魔王)本人です。このブログの用途について、私が使用するという用途です。

私のブログの様子について

Date for the shooting-star is the ability of the ideal.

Some kind of sea can make natural in the way to surcumsutances.

By this management, not in just suit and the jacket such in the material to be in side for the shape, in the feeling of the step.

Can make the dream, to the picture I made, not in the path.

In this case of art, the date of the card for the ocean can be the located in the pretty.