読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

ayaのブログ(ブログのタイトルは、aya's sunny CD)

aya(井上和彦)のブログです。私は、パワー(能天使)本人です。私は、セト(邪神)本人です。私は、エロヒム(神霊)本人です。私は、ブラフマー(魔王)本人です。このブログの用途について、私が使用するという用途です。

私のブログの様子について

Can make to the world, so not to be in the stars.

For cause's the confortable tie with be in the dark.

This can be thought for the word, dark and law, so taught with in the royal for the tropical themes and the stars, not in the talk of the sight-view.

Sign of mine, for the stars, and "このページは、俺のページだ。" in Japanese and the taught and to the words, the sign of mine, so in the gold and the diamond.